
Instagram-ი მოკლე ვიდეო კლიპების Facebook-ზე გაზიარების ფუნქციას ტესტავს. Facebook-ის შემთხვევაში, ფუნქციის დასახელება ქსელის სახელწოდების შესაბამისად შეიცვლება და Reels on Facebook ერქმევა.
პირველ ეტაპზე, ეს შესაძლებლობა ინდოელი მომხმარებლების მცირე ნაწილს ექნება. ინდოეთი Facebook-ისთვის უმსხვილესი ბაზარია და კომპანიის ზრდაში ამ ქვეყანას დიდი წილი უკავია.
სიახლის გამო, უმსხვილესი სოციალური ქსელი TikTok-ისა და Snap-ისთვის იდეის მოპარვაში დაადანაშაულეს. კრიტიკოსები ამბობენ, რომ Facebook სხვა პლატფორმების ხარჯზე ცდილობს საკუთარი სერვისების პოპულარიზაციას.
Reels ფუნცია Instagram-ზე 2019 წელს გამოჩნდა. ის მომხმარებლებს 15-წამიანი ვიდეოს გადაღებას, მუსიკის დამატებას და "სთორის" სახით გაზიარებას სთავაზობს. შინაასობრივი მსგავსების გამო, ბევრი მას TikTok-ის პროდუქტის კონკურენტად განიხილავს.
Bloomberg-ის ორიგინალური სტატიის ავტორი: ნაომი ნიქსი