
ფილსა და ერინ ლოკვუდს არასდროს წარმოედგინათ, რომ მათი ოჯახი კორონავირუსის პანდემიის დროს უფრო მეტს იმოგზაურებდა. გასული წლის სექტემბერში, შვებულების კლუბ Inspirato– ში გაწევრიანების შემდეგ, სამი ბავშვის მშობლებმა ერთი წლიური მოგზაურობა დისნეის თემატურ პარკში, კაბოს, სან – ლუკასა და კოსტა – რიკის ვილებში გადაცვალეს.
Inspirato- ს ახალი სააბონენტო მოდელი, რომელიც თვეში $ 2,500 დოლარიდან იწყება, ლოკვუდებისთვის მარტივი გადაწყვეტილება იყო. ”მოგზაურობის დაგეგმვა, ჩვეულებრივ, იწყება კითხვით -” საიდან უნდა დავიწყო?" მაგრამ ახლა ეს შოპინგს უფრო გავს. ”- ამბობს ფილი, 47 წლის მარკეტინგული სააგენტოს მფლობელი.
მიუხედავად იმისა, რომ ტურიზმის დანარჩენი ინდუსტრია გადარჩენისთვის იბრძვის, კერძო სამოგზაურო კლუბები ფართოვდება. Inspirato-ს ჯავშნის აქტივობა წლიურად 30%-ით იზრდება. მისმა კონკურენტებმა, Exclusive Resorts-მა და Essentialist– მა, 2020 წელს წევრობის რეკორდული გაყიდვები დააფიქსირეს.
Essentialist-ის აღმასრულებელი დირექტორი ჯოან როკა ამბობს, რომ სექტორის ზრდა პანდემიის გაურკვევლობებში ნავიგაციისას ექსპერტთა სამოგზაურო რეკომენდაციებზე მოთხოვნის ზრდას უკავშირდება.
ზოგიერთი კლუბი დაგეგმვის მომსახურებისთვის უფრო მცირე საფასურს იღებს, ზოგი კი უფრო ძვირი ღირს ფასდაკლებული ან თუნდაც უფასო მოგზაურობის უზრუნველსაყოფად. ასეა თუ ისე, ამ სერვისებისთვის ხელმისაწვდომობა გახდა პრიორიტეტული და არა ექსკლუზიურობა. ცოტა ხნის წინ Prior - მა წლიური საწევრო 2500 დოლარიდან 249 დოლარამდე შეამცირა. AllCall– მა, რომელიც 2019 წელს შეიქმნა, დეკემბერში წარადგინა მოდელი, რომელიც 50 ქალაქში ორგანიზებულ ექსკურსიაზეა ორიენტირებული და თვეში 24 დოლარიდან იწყება.
ამ მიმწოდებლებისთვის, ყოველთვიურ საკომისიოს ფულადი სახსრების ნაკადი მოაქვს და გარკვეული სტაბილურობა გააჩნია, ხოლო მომხმარებლები საიმედო პარტნიორს იღებენ მათთვის ნაცნობ ბიზნეს მოდელში.
Manifest-ის წევრები წელიწადში 2500 დოლარს იხდიან მომსახურებაში, რომელიც ნახევრად კერძო თვითმფრინავის მომსახურება, ნახევარად კი ტურისტული სააგენტოა. მოგზაურობები საშუალოდ 3500 – დან 8000 აშშ დოლარს შეადგენს და საჰაერო მოგზაურობას, დასვენებას და პარტნიორების მიერ კურირებულ თავგადასავლებს მოიცავს. მომსახურებაში შედის სახელმძღვანელოები და სხვადასხვა აქტივობები, კერძების უმეტესობა და მანქანებით მომსახურება აეროპორტამდე და აეროპორტიდან.
მანიფესტის 175 წევრი ჰყავს. ამჟამად სერვისი აშშ – ს ექვს ქალაქს მოიცავს (მათ შორის დენვერს, ფენიქსსა და ლოს – ანჯელესს) და 2021 წელს კიდევ 12 დაემატება.
წევრობის სარგებელს რესტორნებიც აცნობიერებენ. Table22-ის პლატფორმა 2020 წლის მაისში პანდემიის დროს ამოქმედდა, რესტორნებისთვის შემოსავლების დივერსიფიკაციაში დასახმარებლად. მას 100-მდე კლიენტი ჰყავს, მათ შორის II Buco ნიუ-იორკში და ჩიკაგოს Lost Lake ბარი. ტროპიკული ბარის სპიკერის თქმით, ეს შეთანხმება მათ გადარჩენაში დაეხმარა.
სტრატეგიები განსხვავდება ადგილის მიხედვით: დეტროიტში Takoi-მ შექმნა ყოველთვიური "მზარეულის წიგნის გამოცდილება", რომელიც კომპლექტებს აგზავნის კერძების შესაქმნელად.
სან ფრანცისკოში, მიშლენის სამვარსკვლავიანი რესტორნის Quince- ის მფლობელებმა, ლინდსიმ და მაიკლ ტუსკმა, საკუთარი წევრობის კლუბი შექმნეს. Quince – ში, 5000 აშშ დოლარიანი გამოწერის ყიდვისას წევრი $ 1000 დოლარის სასადილო კრედიტს მიიღებს, ასევე თვეში ორჯერ ყუთებს პროდუქტებით და ინსტრუქციებით, მაგალითად ხელნაკეთი მაკარონით. საჭიროა ახალი, სტაბილური მოდელის შექმნა. ეს პროგნოზირებადი შემოსავალია, რომლის იმედიც შეგვიძლია გვქონდეს ” - ამბობს ლინდსი.
როდესაც კალიფორნიაში რესტორნების ხელახლა გახსნის უფლება გაიცემა, Quince განახლდება, როგორც წევრების სივრცე. "ჩვენ უკეთესად შევძლებთ სტუმრებისა და პერსონალის უსაფრთხოების უზრუნველყოფას" - თქვა ტუსკმა.
”ჩვენ ამას ვხედავთ, როგორც რესტორანში ინვესტიციის ჩადებას,” - ამბობს ლინდსი. მისი შეფასებით, მისი ბიზნესი 75% -ით არის შემცირებული 2019 წელთან შედარებით და წუხს, რომ რესტორნებში პანდემიის შემდეგაც კი გაურკვევლობა დარჩება. ”თქვენ გაწევრიანდით თქვენს სავარჯიშო დარბაზში. რატომ არ გაწვრიანდებოდით საყვარელი რესტორანში? ”
Bloomberg-ის ორიგინალური სტატიის ავტორი: ჯენ მერფი და კეიტ კრეიდერი